Pixel by Pixel – czyli oryginalność Hyundai Design

Hyundai Motor podkreśla znaczenie pikseli w swojej kampanii dotyczącej oświetlenia pojazdów elektrycznych.

Ten nietypowy i kreatywny film celebruję innowacyjne wykorzystanie świateł pikselowych przez firmę Hyundai Motor, będących charakterystycznym elementem ich wielokrotnie nagradzanych samochodów elektrycznych. Obserwujemy w nim harmonijną fuzję ludzkiej sztuki i technologicznych innowacji, podczas gdy tancerze z wdziękiem poruszają się przez historię pikseli. Ta fascynująca podróż wizualna ukazuje, jak piksele łączą przeszłość, teraźniejszość i przyszłość w jeden wspólny motyw, będący integralną częścią filozofii projektowania pojazdów elektrycznych marki Hyundai.

Kampania projektowa “Pixel by Pixel” rozpoczęła się 31 października, z wydaniem zwiastunów na globalnych kanałach społecznościowych Hyundai Motor. Film, który ukazał się dzisiaj, czerpie inspirację z wyjątkowej historii pojedynczego piksela jako wspólnego motywu łączącego przeszłość (analogową), teraźniejszość i przyszłość (cyfrową). Piksel symbolizuje tu filozofię projektowania pojazdów elektrycznych przez Hyundai Motor – projektowanie pojazdów przyszłości oparte na dziedzictwie firmy.

“Aby stać się IKONĄ ery pojazdów elektrycznych, chcieliśmy zobrazować tę monumentalną zmianę i jej wpływ na ikoniczny design modeli IONIQ” – powiedział SangYup Lee, wiceprezes wykonawczy i dyrektor globalnego projektu Hyundai & Genesis. “Wierzę, że piksele zainspirowane koreańskim alfabetem Hangul zakorzeniły naszą kreatywną duszę i stanowią wspólny motyw, łączący przeszłość, teraźniejszość i przyszłość jako symbol dla wszystkich pokoleń.”

Piksele parametryczne i następujące nagrody

Hyundai Motor po raz pierwszy zaprezentował wykorzystanie pikseli parametrycznych w swoim koncepcyjnym modelu EV “45”, inspiracji dla IONIQ 5, podczas Międzynarodowego Salonu Motoryzacyjnego we Frankfurcie w 2019 roku, stając się pierwszą marką motoryzacyjną, która zastosowała światło pikselowe jako spójny element stylistyki pojazdów elektrycznych. Kampania “Pixel by Pixel” podkreśla tę wyjątkowość.

Piksele parametryczne stanowią tożsamość wszystkich pojazdów elektrycznych Hyundai. Są one zintegrowane z przodu i z tyłu modeli IONIQ, czyli zwycięzców nagród World Car, World Electric Vehicle i World Car Design of the Year. Na przednie światła składają się unikalne sześcienne grupy świateł, które także pojawiają się z tyłu pojazdu oraz wewnątrz klapki gniazda ładowania, aby podświetlić poziom energii i stan naładowania.

“Możemy powiedzieć, że siła piksela odzwierciedla wizję naszej marki – Postęp dla Ludzkości (oryg. Progress for Humanity)” – powiedział Sungwon Jee, starszy wiceprezes i globalny dyrektor ds. marketingu Hyundai Motor Company. “Jesteśmy podekscytowani możliwością pokazania, jak piksel łączy epoki i ludzkość oraz jak stał się fundamentalnym elementem naszej tożsamości wizualnej poprzez film “Pixel by Pixel”, oparty na zabawnej i nietypowej pracy twórczej skierowanej do pokolenia Z.”

Opowiadanie historii pikseli poprzez taniec

Film “Pixel po pikselu” koncentruje się na choreograficznym występie, w którym każdy tancerz symbolizuje pojedynczy piksel, charakteryzujący się kostką sześcienną z diodami LED na czubku głowy. Przez cały film obserwujemy płynne połączenie ludzkiej sztuki i technologicznych innowacji, podczas gdy tancerze z wdziękiem przemieszczają się przez historię pikseli, umiejętnie zabierając widza w podróż przez jej najbardziej ikoniczne momenty.

W hipnotyzującym przedstawieniu opartym na teorii trójchromatycznych kolorów (RGB) trzech tancerzy pikselowych ubranych w czerwone, zielone i niebieskie kostki LED prezentuje swoją unikalną choreografię. Gdy czerwony i zielony tancerz harmonizują swoje ruchy, wydobywa się jasne, żółtawe światło, tworząc imponujące tło na ekranie LED. Pojawienie się niebieskiej tancerki i zderzenie prowadzą do powstania niezwykłej białej kostki.

“Pixel po Pixelu” przekazuje, że zbiorowa moc wielu pikseli nie tylko tworzy spektrum świeżych kolor. Ta wciągająca prezentacja głęboko współgra z głównym przesłaniem kampanii: „Pojedynczy piksel może jedynie mrugać, a grupa pikseli razem może stworzyć coś większego”.

Nowy Hyundai TUCSON – duża suma małych zmian

Nowy Hyundai TUCSON – duża suma małych zmian

Na początku czerwca w okolicach Częstochowy odbyły się jazdy prasowe nowym Hyundaiem TUCSON-em. Na terenie lotniska Rudniki zaprezentowano najnowsze wcielenie czwartej generacji modelu, który pozostaje bestsellerem marki w Polsce i w Europie. Oto, co się w nim...

czytaj dalej
Hyundai Motor Poland bije rekordy!

Hyundai Motor Poland bije rekordy!

Hyundai Motor Poland zanotował rekordową sprzedaż osiągając 26 931 rejestracji w ubiegłym roku. Planuje wprowadzenie nowych modeli i stymulowanie popytu poprzez kolejne oferty. Bestsellerem był TUCSON z 10 699 rejestracjami, a ogólna sprzedaż wzrosła o 0,16%. W...

czytaj dalej