Hyundai KONA Electric wyprzedza konkurencję!

Marka Hyundai intensywnie rozwija swoje elektryczne samochody. Zainteresowanie modelem KONA Electric potwierdza, że elektryczny SUV jest jednym z liderów na rynku elektromobilności.

KONA Electric pogodziła kierowców, którzy chcieli wygodnie podróżować autem z nadwoziem typu SUV i jednocześnie jeździć ekologicznie. Bezkonkurencyjny zeroemisyjny Hyundai pozwala na komfortowe i dalekie wyprawy. Potwierdzają to liczby.

100 000 sprzedanych aut.

Według licznika elektromobilności w listopadzie 2021 roku po polskich drogach jeździło nieco ponad 35 tysięcy samochodów elektrycznych. Tymczasem od premiery Hyundaia KONA Electric w samej Europie sprzedano przeszło 100 tysięcy egzemplarzy. Andreas-Christoph Hofmann, wiceprezes Działu Marketingu i Produktu w Hyundai Motor Europe prognozuje, że do 2025 roku z salonów wyjedzie ponad milion samochodów elektrycznych. Obecnie Hyundai KONA dostępny jest w kilku wariantach jednostek napędowych. Wersja elektryczna cieszy się rosnącym zaufaniem kierowców, czego najlepszym dowodem są Niemcy. Za naszą zachodnią granicą co druga sprzedawana KONA to elektryk. W Polsce być może niedługo będzie podobnie. KONA Electric może być atrakcyjnym wyborem dla przedsiębiorców jako samochód elektryczny na firmę. Z kolei osoby fizyczne mogą kupić ten model w z dofinansowaniem do 27 000 zł w ramach programu „Mój Elektryk”. Producent zapewnia również 5 lat gwarancji bez limitu kilometrów oraz 8 lat gwarancji na baterię wysokiego napięcia. Warto też poznać zasady promocji Hyundaia dla wybranych grup zawodowych.

Samochód elektryczny z największym zasięgiem? Hyundai KONA Electric.

Jeżeli szukasz wygodnego samochodu elektrycznego do dalekich podróży, niezastąpiony okazuje się Hyundai KONA Electric. Zasięg zmierzony w ubiegłym roku na torze wyścigowym Lausitzring w północno-wschodnich Niemczech. Trzy KONY z fabrycznymi ustawieniami ruszyły na 35-godzinny test. Każdy z samochodów na pojedynczym naładowaniu miał za zadanie przejechać dystans ponad 1000 km. W pełni elektryczne SUV-y podołały temu wyzwaniu, zatrzymując się dokładnie po 1018,7, 1024,1 i 1026,0 km. Mając na uwadze te dystanse w stosunku do pojemności akumulatorów wynoszącej 64 kWh, oznacza to rekord, ponieważ zużycie energii elektrycznej każdego z modeli, wynoszące odpowiednio 6,28, 6,25 i 6,24 kWh / 100 km, było znacznie niższe od standardowej wartości 14,7 kWh / 100 km mierzonej według normy WLTP. W ostatniej fazie testy, kiedy wskaźnik naładowania baterii wskazywał puste akumulatory, auta przejechały kilkaset kilometrów, zanim ostatecznie zabrakło im mocy. Sprawdź dostępność KONY Electric w salonie Auto GT i przekonaj się o możliwościach tego wyjątkowego elektrycznego SUV-a.

Hyundai IONIQ 5 2025: Nowe Wersje i Większe Akumulatory

Hyundai IONIQ 5 2025: Nowe Wersje i Większe Akumulatory

Hyundai Motor Poland ogłosił cennik modelu IONIQ 5 na 2025 rok, który przeszedł szereg udoskonaleń. Model otrzymał akumulatory o większej pojemności, obniżono ceny od 5000 do 25 000 zł, a także pojawiła się sportowa wersja N Line inspirowana modelem IONIQ 5 N....

czytaj dalej
Hyundai przedłużył dopłaty do elektryków dla firm

Hyundai przedłużył dopłaty do elektryków dla firm

Na początku września wstrzymano dopłaty do zakupu samochodów elektrycznych na firmę w ramach programu MÓJ ELEKTRYK. Polski rynek pojazdów bezemisyjnych wstrzymał się z zakupami, ponieważ nie wiadomo, kiedy ruszy nowy program ani na jakich zasadach będzie funkcjonował....

czytaj dalej
Nowy Hyundai TUCSON – duża suma małych zmian

Nowy Hyundai TUCSON – duża suma małych zmian

Na początku czerwca w okolicach Częstochowy odbyły się jazdy prasowe nowym Hyundaiem TUCSON-em. Na terenie lotniska Rudniki zaprezentowano najnowsze wcielenie czwartej generacji modelu, który pozostaje bestsellerem marki w Polsce i w Europie. Oto, co się w nim...

czytaj dalej