4 zobowiązania serwisowe od Mitsubishi

Kupując auto w salonie zyskujemy nie tylko lśniącą karoserię, nowe części i zerowy przebieg. Nowy samochód oznacza także pewność i brak obaw związanych z awariami. O spokój ducha swoich klientów dba także Mitsubishi, które wprowadza cztery zobowiązania serwisowe.

Jak zadbać o beztroskę po zakupie nowego samochodu? Z pewnością dobrym sposobem będzie zapewnienie wysokiej jakości wsparcia oraz serwisowania. Dzięki temu nie będziemy musieli martwić się rosnącym przebiegiem czy eksploatacją poszczególnych części. Takie udogodnienia proponuje swoim klientom Mitsubishi.

Czym są zobowiązania serwisowe Mitsubishi?

Japoński koncern otacza specjalną troską klientów, którzy zdecydują się na zakup nowego modelu Mitsubishi. Opieka nad samochodami, które wyjeżdżają z salonów Mitsubishi zawiera się pod postacią czterech zobowiązań. Należą do nich:

  • Gwarancja fabryczna na samochód na 5 lat lub 100 000 km (w zależności, co nastąpi wcześniej) – długi okres ochrony to coraz popularniejsza oferta dla klientów, którzy decydując się na nowy pojazd. Podobne rozwiązanie oferuje m.in. Hyundai. Ważny jest jednak fakt, że nowy właściciel nie musi obawiać się ewentualnych awarii, gdyż ochrona auta jest wydłużona, a jej zakres szeroki.
  • 5 lat lub 100 000 km gwarancji fabrycznej na wybrane oryginalne akcesoria – to propozycja, która nie pada często ze strony producentów aut. Zazwyczaj akcesoria są wyłączone ze standardowej gwarancji producenckiej. Nowe Mitsubishi zapewniają jednak klientom dodatkową ochronę.
  • 5 lat assistance – komfort podróżowania dotyczy nie tylko bezawaryjności, ale także wsparcia w przypadku niespodziewanych wypadków. Mitsubishi oferuje specjalne assistance pojazdu w postaci Mitsubishi Assistance Package (MAP). Serwis dostępny jest 24 godzin, 7 dni w tygodniu, a pomoc można uzyskać bez względu na to, jak daleko jest się od domu. Właściciel auta może liczyć na pomoc lub nawet auto zastępcze.
  • Nieodpłatna usługa kontroli samochodu – właściciel nowego Mitsubishi zyskuje dostęp do 25 punktów kontroli samochodu, gdzie specjaliści dokonają szczegółowego przeglądu i dostarczą kierowcy szczegółowej wiedzy na temat kondycji jego pojazdu.
Auto GT Samochody nowe Hyundai & Mitsubishi Recepcja

5 lat gwarancji i Mitsubishi assistance dla wymagających modeli

Oferta czterech zobowiązań serwisowych Mitsubishi jest atrakcyjnym rozwiązaniem w przypadku każdego modelu, jednak warto zwrócić uwagę, ile mogą zyskać nabywcy modeli terenowych oraz SUV, jak Outlander, L200 czy Eclipse Cross. Jeśli pojazd jeździ off-road, możliwość kontroli samochodu czy dodatkowa gwarancja mogą być niezwykle cenne. Dlatego warto odwiedzić salon Auto GT Mitsubishi Warszawa, żeby przekonać się o korzyściach, płynących z kupna nowego Mitsubishi.

Hyundai Motor Poland bije rekordy!

Hyundai Motor Poland bije rekordy!

Hyundai Motor Poland zanotował rekordową sprzedaż osiągając 26 931 rejestracji w ubiegłym roku. Planuje wprowadzenie nowych modeli i stymulowanie popytu poprzez kolejne oferty. Bestsellerem był TUCSON z 10 699 rejestracjami, a ogólna sprzedaż wzrosła o 0,16%. W...

czytaj dalej
Hyundai wśród najbardziej niezawodnych silników

Hyundai wśród najbardziej niezawodnych silników

W ostatnim czasie w mediach motoryzacyjnych pojawiło się kilka interesujących rankingów silników benzynowych. Zwraca uwagę fakt, że wśród docenionych jednostek napędowych znalazł się przedstawiciel Hyundaia. Dużo mówi się o rozwoju elektromobilności w koreańskim...

czytaj dalej